PAASACTIE! TOT 70% KORTING + GRATIS VERZENDING

Veelgestelde Vragen (FAQ)

 

WAAR IS MIJN PAKKET?

Nadat het pakket is verpakt, wordt het overgedragen aan de verzenddienst en ontvang je een e-mail met een track & trace-nummer.

Met het ontvangen trackingnummer kun je je bestelling eenvoudig volgen.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Momenteel bieden wij gratis standaardverzending aan binnen Europa, inclusief Zwitserland, bij een bestelwaarde van minimaal €20,00.

Normaal bedragen de verzendkosten €5,90.

De veiligste optie is de Verzekerde Premium Verzending met een trackingnummer (verzekering bij diefstal, verlies of schade aan het pakket). Deze verzendmethode kost €2,99.

HOE LANG DUURT DE VERZENDING?

Hike-care.nl streeft ernaar om je de beste verzendopties te bieden, ongeacht waar je woont. Dagelijks leveren we aan honderden klanten wereldwijd en bieden we een hoge mate van betrouwbaarheid.

Alle details over de verzending vind je onder Verzendinformatie.

WELKE VERZENDDIENST BEZORGT MIJN BESTELLING?

De keuze van de verzenddienst wordt bepaald door de grootte, het gewicht en het type van het artikel. Welke dienst je bestelling zal bezorgen, kun je zien aan de track & trace-nummer die we je sturen in de verzendbevestiging. Onze partners zijn: DHL, Hermes en DPD.

MIJN TRACKINGNUMMER WERKT NIET?

Het kan tot 5 dagen duren voordat ons systeem je pakket heeft verwerkt. Geen zorgen, we laten je niet in de steek en helpen je graag verder.

ONZE KLANTENSERVICE HELPT JE GRAAG!

Vera G. - Medewerkster sinds 2018

Als je verdere vragen hebt over het product of je bestelling, kun je ons altijd schrijven op info@hike-care.nl. Je ontvangt binnen één werkdag een antwoord van ons team.

Maandag tot vrijdag: 10:00 - 17:00 uur