VERZENDINFORMATIE
Wij leveren gratis inclusief trackingnummer naar Nederland en België.
Alle bestellingen worden binnen 1 tot 3 werkdagen (met uitzondering van weekenden en feestdagen) verwerkt na ontvangst van uw orderbevestiging per e-mail. U ontvangt een aanvullende melding zodra uw bestelling is verzonden. Zodra uw betaling is ontvangen, wordt de bestelling direct doorgestuurd naar ons magazijn en daar verwerkt.
Verzendopties (DHL, Hermes, POST, DPD)
Gratis standaardverzending:
Levertijd 5-8 werkdagen - GRATIS
Prioritaire verzending:
Levertijd 4-6 werkdagen - €4,99
De geschatte levertijd gaat in op de dag dat uw bestelling wordt verzonden.
Verzendkosten
In onze shop is verzending bij elke bestelling gratis.
Levertijden
Let op dat er op zon- en feestdagen geen leveringen plaatsvinden.
Als u artikelen met verschillende levertijden heeft besteld, verzenden wij de producten in meerdere pakketten, tenzij anders met u is overeengekomen. De levertijd wordt in dat geval bepaald op basis van de afzonderlijke producten.
Levering naar pakketpunten of postnummers is op dit moment helaas niet mogelijk. Houd er rekening mee dat wij geen wijzigingen of annuleringen meer kunnen uitvoeren nadat uw bestelling is geplaatst. Neem contact met ons op via info@hike-care.nl als u vragen heeft zodra de bestelling is aangekomen.
Vertraagde of verloren bestellingen
Zorg ervoor dat u bij uw bestelling het juiste afleveradres opgeeft. Wij zijn niet verantwoordelijk voor ontbrekende pakketten die naar een verkeerd adres zijn verzonden of die op verzoek bij een buur of naburig gebouw zijn afgegeven.
Eventuele meldingen van ontbrekende en/of verloren artikelen moeten schriftelijk worden ingediend via e-mail naar info@hike-care.nl. We kunnen verloren artikelen pas 14 werkdagen na de verzenddatum terugbetalen of vervangen - op dat moment worden ze door de vervoerder als verloren beschouwd.
Niet ontvangen zendingen, terwijl de tracking aangeeft dat deze is geleverd
Dit kan gebeuren als artikelen naar werkadressen worden verzonden. In sommige gevallen is uw zending mogelijk afgeleverd bij een postpunt of collega binnen uw bedrijf en heeft iemand anders ervoor getekend.
In dergelijke gevallen kunt u via de website van de vervoerder een leveringsbewijs aanvragen door een formulier voor een handtekeningverzoek in te vullen.
Houd er rekening mee dat wij zendingen die als geleverd worden gemarkeerd, niet kunnen terugbetalen of vervangen. We raden daarom aan om bestellingen altijd naar een veilig adres te laten verzenden.
Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Als uw bestelling onverwacht is geannuleerd, is dit waarschijnlijk omdat ons fraudefilter uw bestelling als verdacht heeft gemarkeerd. Als u zeker weet dat dit niet het geval is, zorg er dan voor dat het factuuradres overeenkomt met de betaalmethode die u gebruikt, en probeer opnieuw af te rekenen. U kunt ook opnieuw bestellen via een PayPal-account. Als u nog geen PayPal-account heeft, kunt u zich eenvoudig registreren via www.PayPal.com.
Extra kosten
Houd er rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn voor de betaling van douanekosten (invoerrechten of belastingen) bij retourzendingen. U bent verantwoordelijk voor alle kosten en toeslagen in verband met het retourneren van uw bestelling. We raden aan om uw retourzending met een traceerbare verzendmethode te verzenden of om een ontvangstbewijs van de postdienst aan te vragen, aangezien wij verloren retourzendingen niet kunnen vergoeden.
Defecte artikelen
Als u een defect artikel heeft ontvangen, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het/de artikel(en) contact met ons op via info@hike-care.nl